NURIN ADLINA
Friday 14 December 2012 | 0Superstar (s)!

salam all , sekarang ni spm dah habis *FIREWORKS* so what should we do now ? hmm aku pun tengah lagi mencari kerja ni. tapi rasanya buat masa sekarang duduk rumah dulu kot. next month baru cari kerja. menambahkan lemak dulu haha okay la kalau dulu mungkin aku kata sekolah tu penjara buat aku tapi sekarang persepsi tu dah berubah. lepas aku kenal jumperz dengan erti kata yang sebenar. kalau dulu mungkin ada yang aku tak pernah bertegur sapa tapi few weeks before spm buat aku sedar. rugi kalau kita duduk dekat tempat ramai orang tapi kita tak bertegur pun dengan semua orang kat situ. kan ? am i right ? aha , sejak tu la aku mula ramah tamahkan diri aku ni sambil bukak hati aku ni untuk bergaul dengan orang ramai. anddd it works ! even sampai sekarang ni aku rasa sedih bila dah habis sekolah. mana lagi kau nak jumpa kawan yang ramai macam tu. i mean membesar sama sama. share problems sama sama. suka duka bersama. mana do ? T.T k aku tahu semua tu biasa la , life cycle. nak tak nak kau kena terima. ada rezeki nanti In Sha Allah jumpa lagi :) so , di sini ingin aku remindkan kat diri aku especially , jangan takut untuk bergaul dengan orang ramai. banyak benefit kau dapat. so as for now tu je kot. sampai ketemu lagi yaa. The distance between you and I Is only a heartbeat away, For you and I dwell in each other's heart - There forever we will stay. You know all my emotions, Many they may be. You know when to be gentle, And when to chastise me. Two gentle souls deeply connected, Thoughts not spoken, There is no need - For the other knows what one is thinking Even before they speak. So with all the love I have In my heart today, I want to express to you These feelings I want to stay.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum semua ! Meowwwww
Terima Kasih sebab lawat blog saya


Diary About Loves Site


Let's Talk!


Your Code !


Song

The Credits!


Basecode by : Fatin and Haizi
Own this blog : Nurin Adlina

Best View at GOOGLE CHROME!