NURIN ADLINA
weirdo
Monday 23 January 2012 | 0Superstar (s)!

hmm entah kenapa pelik sepeliknya.
okay ayat macam kaf lam ya nga 
so what ? my life -.-

aku pun tak tahu kenapa kau berubah 
maybe salah aku which aku sendiri tak sedar 
but come on lah let me know

tapi tapi ,
 aku rasa agak kecik hati 
naa sokay la aku faham 

maybe sekarang dah tak sama dengan dulu 
zaman dah berubah 
dunia dah maju 
okay tak ada kena mengena pun sebenarnya 
*sigh*

harini bosan gila 
maaf ya karangan saya terpaksa tinggalkan awak
idea sudah tidak ada lagi dalam kotak fikiran saya
mungkin saya akan menyambungnya pada malam hari

jappp
perasan tak macam dah start merepek ?
okay let me stop dulu before its getting worst 

p/s : orang bosan memang macam ni kan ? --'






Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum semua ! Meowwwww
Terima Kasih sebab lawat blog saya


Diary About Loves Site


Let's Talk!


Your Code !


Song

The Credits!


Basecode by : Fatin and Haizi
Own this blog : Nurin Adlina

Best View at GOOGLE CHROME!