NURIN ADLINA
awak :)
Saturday 21 January 2012 | 0Superstar (s)!








okay this post nak cerita pasal UMI SYUHADA , my new friend :)
act tak de la baru sangat sama sama budak baru kat integomb tu 
mula mula dulu malu nak tegur dia sebab nampak dia macam sombong je haha 
tapi sebenarnya tak 
kitorang satu group orientation dulu 
tapi jarang bertegur sapa yelah malu malu lagi la tak kenal la katakan
tapi bila masuk kelas duduk pulak dekat dengan dia 
sebelah meja dia je pun :)
aku pun apa lagi tegur la dia 
bila da tegur baru tahu friendly jugak minah ni kan hee jangan marah k miey 
dorm pulak sebelah je  then mula lah rapat dengan dia 
dia baik , sifat keibuan yang sungguh terserlah . almaklumlah nama pun umi kan ? :D
dia lah tempat bercerita prob , pasal si 'dia' hee
selalu jugak mintak pendapat dia yelah orang berpengalaman kan  
aku pun tempat dia bercerita prob dia jugak
thanks umi syuhada. you're a good friend ever 
thanks for your advice yo're a good listener  



tapi,


2012 memang telah mengubah segalanya kan ?
dari rapat kita jadi tak rapat 
aku pun tak tahu apa yang silapnya seriously im lost 
mula mula kau kata kau jadi pindah aku try terima tu semua tapi bila sekolah start kau datang :D
aku happy tapi kau still ingat lagi kan macam mana petang tu ?
aku rsa awkward je aku pun tak tahu kenapa 
hari esoknya lagi lah lain gila kita masing masing duduk dah jauh gila 
susah nak borak macam last year 
tengok tengok lama lama benda jadi lagi worst 
sampai orang lain pun perasan aku tak tahu nak jawab apa

UMI SYUHADA ,

aku mintak maaf if kau ada terasa dengan aku
aku tahu tahun ni aku banyak dengan mus naddy
tu pun sebab aku duduk sebelah mus 
dormate aku naddy
susah la aku tak tahu nak buat macam mana 
aku harap kau faham k ?
aku nak sangat kita rapat macam last year
aku terasa kot kau tak de dah nak cerita cerita dengan aku 
tapi takpe la kan maybe kau dah tak selesa nak share dengan aku 
aku fahan tu  
lagi sekali aku mintak maaf k ?

lap chu friend 


''Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.''





Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum semua ! Meowwwww
Terima Kasih sebab lawat blog saya


Diary About Loves Site


Let's Talk!


Your Code !


Song

The Credits!


Basecode by : Fatin and Haizi
Own this blog : Nurin Adlina

Best View at GOOGLE CHROME!