NURIN ADLINA
bosan bosan bosan
Saturday 10 December 2011 | 0Superstar (s)!









assalamualaikum 
pfttt today is the freaking sunday =='
its holiday but im stuck in this house whatdaaa ?? 
tak tahu nak buat ape 
dari tadi jalan jalan dalam rumah ni 
dari pintu depan aku pergi pintu belakang --
someone please help me 
uwaaaaaa

nak text dye but he's working 
takkan nak kacau dye pula en ?
online fb pun macam takde ape ape je 
bosannnnnnnnnn !

hmm okay la dari membuang mase baik aku story pasal kawan aku ni
name dye tetttttttt biarlah rahsia ahakss

ha cerita dye macam ni
dulu aku satu tuition centre dengan dye but after pmr dye masuk teknik aku pulak integomb 
nak dijadikan cerita haritu dye tetibe text aku 
aku buat biase la borak pasal LK semua 
pasal exam

but satu malam ni member aku text aku dye kate budak tu suka aku 
terkejut la aku
asal tetibe ni kan 

andddd
dye datang bukan pada mase yang sepatutnye 
ye la sekarang aku dah taken baru dye nak datang sape suruh kan ?

hm tu la aku kalau boleh memang taknak ade ape ape feeling dengan kawan aku sendiri 
faham tak rase dye macam mane ?
cer fikir if la one day korang break mesti akan ade rase awkward kan 
yela dah takde ape ape pun

get it ?
tu la yg aku rase 
tp alhamdulillah la aku da come clean dgn dye 
aku ckap yg ape perasaan aku
and dye faham 

thanks weh sebab sudi faham aku 
:)




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum semua ! Meowwwww
Terima Kasih sebab lawat blog saya


Diary About Loves Site


Let's Talk!


Your Code !


Song

The Credits!


Basecode by : Fatin and Haizi
Own this blog : Nurin Adlina

Best View at GOOGLE CHROME!