NURIN ADLINA
wehee ~
Wednesday 30 November 2011 | 0Superstar (s)!








haihh , setelah lame tidak menaip berhabuk dah blog aku ni :) hmm ape nak cite ea .okay lah ahad lepas bersamaan 27/11/2011 aku kluar dgn budak budak klas 4 amanah which is my ex class pergi aeon bukit tinggi . tujuan asal nak tengok breaking dawn :D okay , pkul 10.25 fathiin text suruh siap cepat sebab sue ann kate ticket da nak sold out . kelang kabut mandi .  pkul 11 pagi  gerak dari rumah fathiin dgn farahin . tompang bapak dye sebab dye yg suruh :P . sampai pkul bape ntah tak ingat . terus pergi tgv nak beli ticket takut sold out . sekali bile sampai kat couter 

abang casher : ye dik , nak tgok cite ape ?
us : twilight saga breaking dawn .
abang casher : ouh . nak tgok pkul bape ? 11 .30 ? 1 . 45 ?
us : mak aii ??

punyelah ktorang jalan laju laju sampai kaki aku melecet nak dapatkan jugak ticket tu . sekali , banyak lagi rupenye . buat penat jalan laju laju . haihh ==' after that lepak kat popular . terjumpe pulak dgn sue ann , akila , sharmila dgn sape lg ntah budak cine yg baru aku tak bape kenal hee . cepat sangat aku bla tak sempat nak kenal dorang mase kat rz dulu . tengok tengok kejap buku kat sane then sue ann ajak jalan jalan . so turun la bawah jalan jalan . after that dorang da nak masuk papa john's . actually dorang semua ade jamuan kelas . aku , syera , iman dengan hazirah je yg semak kat situ :) tak pe la . da orang ajak kan ? pergi je la . mase tu iman , syera and hazirah tak sampai lagi . so aku pun decide la nak duduk kat tempat waterfall tu je sambil tunggu dorang . bapak ahh tunggu punya tunggu lame gila dorang ni . bila text semua otw , otw . sabar je la . aku pun jalan jalan dulu kat situ . then datang balik tempat tadi . tetibe ade pulak mamat mamat ni duduk kat situ jugak siap nak mengorat =.= lemah betul . nasib baik ternampak iman . panggil la dye . then pindah duduk tempat lain . borak borak mangadu pasal duduk sorang sorang tadi . then nampak hazirah dgn bapak dye . panggil la dye . then syera pulak dtg . gerak la gi makan . usya kfc , full . mcd , full . pizza , full . then makan la kat kenny's . bapak ahh 26 hinggit . nyesal pulak . da makn tu pg solat then masuk popular . again . okay bosan . duduk dalam tu tawaf satu popular tu . 2 .45 gerak pegi tgv beli popcorn semua . lepas tu masuk dalam bilik num 9 . okay 9 .

me : syera , num 9 .
syera : kenape dgn 9 ?
me and iman :  ghost la wey .
syera : kau pernak kena ke ?
iman : kan reshma pernah cerita . 
syera : ye ke ?? aku nak letak kaki kat atas la . 
me and iman : aku pun ! 

haha . bapak pengecut masing masing . layan la cite breaking dawn tu denga penuh tumpuan . romantic nye . awww . bile time part sensored 

me : iman , tutup mate ! 
iman : tak nak ! aku da besa la ! 
me : haha ! 

amboi . bile part tu je semua mengaku da besar :D aku admit la . really having great moment dengan dorang . setelah lame tak berjumpe . rindu :) bile nak balik , fathiin and ajeerah tompang aku . then salam la syera and iman . dorang cakap  

' nanti tahun depan jumpe lagi ehh ? tengok breaking dawn 2 '

lame nye nak tunggu jumpe balik . aww . aku rindu korang 


                                                                                                                                    29 / 11 / 2011 , 6pm 




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamualaikum semua ! Meowwwww
Terima Kasih sebab lawat blog saya


Diary About Loves Site


Let's Talk!


Your Code !


Song

The Credits!


Basecode by : Fatin and Haizi
Own this blog : Nurin Adlina

Best View at GOOGLE CHROME!